دیالکتیک تنهایی

خرید بک لینک
نارضایتی در وجودم بقدری پررنگ شده است که فکر نمی کنم دیگر چیزی رضایتم را جلب کند. تنها وجه تمایز تغییر تنهایی به تعبیر یک رویای ناممکن همین امید بی منطقی است که در وجودم ریشه دوانده،دوگانگی که در روح و ذهنم احساس می کنم و سردرگمم کرده آرام آرام به این فکر می کنم که شاید مرگ دردی از دردهایم دوا کند پی نوشت:صدا، صدای چیست!از من چه می خواهی گوش نمی دهم دگرفصل ،فصل فراموشی ستنوشته شده در جمعه پانزدهم دی ۱۳۹۶ساعت 13:29 توسط | دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: سه شنبه 19 دی 1396 ساعت: 23:55

یک روز که می دونم خیلی دوره،از اینجا خواهم رفت یک جای گرم و بی خاطره درست جایی که هیچکس من یادش نیاد، شب ها دیر می خوابم و همین که دارم دوباره می نویسم نشانه اینه که اوضاع روبراه نیست، از همه آدما بیزارم ، تنهایی و سکوت تنها سنگری که برام مونده، امیدوار نیستم ولی مشتاقم اوضاع از این بدتر نشه، هر روز کسایی رو می بینم که دوست ندارم و حرف هایی می شنوم که خوشایند ذهن آشفته ام نیست پی نوشت:تسلسل بیهودگی ستاستمرار نخواستنماین را چگونه بگویم!بگویم. نوشته شده در دوشنبه هجدهم دی ۱۳۹۶ساعت 21:15 توسط | دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: سه شنبه 19 دی 1396 ساعت: 23:55

صفحه بندی